Stěhování bytů Praha vyžaduje i vaši součinnost
By
Rozhodli jste se oslovit stěhováky a plánujete přestěhování bytu, domu, nebytových skladových prostor, nebo vybavení dílny či kanceláře?
Co by měla stěhovací firma vědět
Co vše se bude stěhovat – oslovit specialisty můžete telefonicky nebo e-mailem a první, co bude dispečera zajímat, je soupiska věcí. Některé firmy to řeší se zákazníkem osobní návštěvou a vzájemnou předběžnou konzultací. Ta je potřebná nejen kvůli stanovení přibližné ceny, ale i nasazení techniky, vozidel a potřebného počtu zaměstnanců. Důležité je zmínit se o případných problematických jevech, jako jsou schodiště bez výtahu, úzká dveřní futra, nerozebíratelný nábytek (starožitnosti), cenné a křehké předměty (křišťálové lustry, obrazy, sochy), velké hudební nástroje, skříňové trezory, nebezpečné chemikálie atp.
Stanovení termínu – rozhodně není dobrý nápad zvednout telefon a trvat na rychlém přestěhování v průběhu tohoto týdne. Počítejte s tím, že jsou zakázky objednávány na několik týdnů dopředu, a že se musíte přizpůsobit volnému termínu. Ideální je předběžná domluva s předstihem zhruba 4 – 6 týdnů.
Příjezd vozidla a parkovací místo – jednou z mála podmínek ze strany klienta při stěhování bytů Praha je zajištění volného přístupu na místo. Zdá se to možná jako malichernost, ale mnozí lidé spíše řeší záležitosti spojené se samotnými břemeny a jejich rozsahem, ale zapomínají na to, že musí být zajištěn průjezd pro nákladní vůz a také jeho parkování v rozsahu několika hodin. Jde-li o dům na samotě u lesa s rozsáhlým prostranstvím v jeho okolí, tak o nic nejde, ale v centrálních městských částech Prahy může jít o závažný problém. V některých případech to vyžaduje ohraničení prostoru pro stěhovací vůz zajištěný úřední cestou na odboru dopravy příslušného magistrátu. V takovém případě počítejte vždy s úředně stanovenou třicetidenní lhůtou na vyřízení vašeho požadavku.