Jak přilákat na e-shop více potencionálních zákazníků?
By
Vytvořit úspěšný a hojně navštěvovaný internetový obchod, který bude ještě navíc vydělávat, je bezesporu velmi náročné, ale rozhodně ne nemožné. Hlavní problém u začínajících e-shopů je však mnohdy nedostatek finančních prostředků, které mají za následek omezené možnosti reklamy. Přesto i s omezeným rozpočtem je možné zacílit na konkrétní skupinu zákazníků. Jak tedy vytvořit výdělečný a úspěšný e-shop, který si na svůj provoz sám vydělá?
- Hodnocení konkrétního produktu
Při nakupování konkrétního výrobku dává řada lidí na názor ostatních kupujících, kteří už daný produkt nakoupili před ním. Obecné informace od výrobce tak rozhodně nejsou dostačující a mnohdy nemají potřebnou vypovídající hodnotu. V internetových obchodech je tak dobré povolit zákazníkům zpětnou vazbu, která danému e-shopu přidá na důvěryhodnosti a v konečné řadě i zvýší celkovou prodejnost webu. Navíc se jedná o skvělou zpětnou vazbu pro vás. Snadno tak díky recenzím odhalíte špatný nebo závadný produkt, který by bylo dobré z prodeje odstranit.
- Kvalitní fotografie produktů
Zákazník nemá před koupí v internetových obchodech možnost si zboží důkladně prohlédnout, proto se spoléhá na fotografie. Ty by měly být u produktů co nejdetailnější a ideálně vyfoceny z více úhlů. V dnešní době už není zapotřebí profesionální produktový fotograf, s trochou šikovnosti zvládnete jednotlivé kousky ke koupi nafotit za pomoci chytrého telefonu. Ještě větší důvěryhodnost pak představuje video, kde můžete stručně představit výhody a parametry daného produktu.
- PPC reklama
Jak by měl fungovat správný internetový obchod, už víme, ale jak na něj přilákat zákazníky, kteří se budou rádi vracet? S tímto problémem může pomoci ppc reklama. Ptáte se, ppc reklama co to je? Jedná se o chytrý způsob reklamy, která platí uživatelům za prokliknutí na danou webovou stránku. A jak vytvořit ppc kampaň? S tím vám pomohou firmy, které se touto problematikou už dlouhodobě zabývají.